============================================================

lördag 4 december 2021

Dagens

JAG FICK EN JUL-REN!

Maken och Sonen var iväg på lite ärenden idag, och när de kom hem sa de: "Du är så trött, less och utarbetad så du behöver ett nytt husdjur".

En Ragnar Ren! ♡

Jag har jobbat flera timmar idag. Sen tog jag en lång promenad ute i vinterkylan. Jag behövde verkligen det. Bara gå, lyssna på podd och andas. Lycka!

Dottern fick ont i halsen igår kväll... Såklart. Vi tog ett hemmatest för Covid, men det visade negativt. Vi tog ett nytt ikväll, ifall vi var för snabba igår, men även nu var det negativt. Så. Ja. Jag hoppas att det snabbt är över. Hon har sån sjuk stress-ångest för att missa nationella provet om engelska nästa vecka. Hon missade ju det när vi satt i karantän. Så nu är sista chansen att göra det nästa vecka. Vet inte vad det innebär om hon missar. Men jag kommer att bli GALEN om hon ska drabbas negativt när enda anledningen till att hon missade från början var att hon var hemma, frisk men i karantän, enligt reglerna.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

I morgon ska Sonen iväg på en ny disc-golf-tävling. I denna kyla! Arma barn! Men han vill absolut iväg. Det blir långkalsonger, dubbla sockar, varm jacka, värmekuddar i vantarna, mössa, hela kollijoxet. Galning...! ♡

Men ikväll chillar vi hemma i värmen. Vi har kollat på Julkalendern, löst gåtor och knäckt koder i vår Escape-Room-Kalender och nu är det ääääääääntligen dags för...



♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: