============================================================

fredag 24 juni 2022

♡ Glad Midsommar! ♡

 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Det är ju himla trist att jag inte kan passa på att ta sovmorgon när nu tillfälle ges. Men å andra sidan - en sån här fantastisk morgon vill man ju inte sova bort! 🤩





Snart ska jag väcka odjuren och packa ihop i alla fall mig och Dottern för Midsommarfirande. Sonen och Pappan ansluter ikväll när Pappan kommer hem från jobbet.

Det är en himla tur att jag behållit den gamla cykelkärran jag använde till barnen när de var små, för den kan jag packa rejält full med prylar! Jag ska få med både mat, badkläder, ombyten och vår ismaskin - det är som att vi ska flytta in som vanligt! 😂

Och solskydd, vi måste komma ihåg solskydd!

- det var en mening jag aldrig trodde att jag skulle behöva säga en Midsommarafton!

♡ GLAD MIDSOMMAR ♡


Inga kommentarer: