============================================================

söndag 25 september 2022

Sööööööööööndag

Jag har alltså varit ledig i tre dagar nu, och jag har behövt ställa alarmet varje dag. Uselt utfall på ledigheten kan man ju tycka. Fredag var det tidigt sjukhusbesök. Lördag var det skjuts till disc-golf-tävling. Idag var det för att ta hand om tajmad tvättmaskin. På grund av elpriset fick den köra från 04 till 07 och sen behövde jag ta hand om den. Så jävla pajjigt detta med elen ÄR!


Nämen det är ju vad det är och vi gör vad vi kan.

Nu skulle jag och Sonen iväg idag i alla fall, så det var ändå okej. -isch. Han behövde nya skor så vi drog iväg till XXL. Jag hade laddat för en lång förmiddag med 100 sko-provningar och suckar och gnäll. Men när vi kom in på avdelningen för vandring plockade Sonen ner ett par dojor, provade och ba "jamen dessa är kanon" och så var det liksom klart. YES!!

I övrigt har jag mest bara haft en ganska tråkig dag. Har inte orkat göra så mycket pga somnat stående. Men jag kan rapportera att jag ändå lyckats dra på mig nackspärr och det är ju alltid något. Den passar bra ihop med stresspåslaget och ångesten...

Nämen det här kriget, den ekonomiska krisen, pandemijävelen, allt jävla BAJS som 2020-talet hittills bjuckat på får en ju att tappa all tro på framtiden.

Meeeeeeeen då tar vi och skrattar lite åt allt ROLIGT och GALET som människor på nätet kan hitta på i stället, tycker jag. Om inte annat är så bara för att överleva.

Enjoy!





♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: