============================================================

onsdag 7 december 2022

Stressvecka, Dag 3 ✔

I'M TOO OLD FOR THIS SH*T!!

Så trots att jag drack väldigt lite alkohol igår - tror det blev max ett glas vin, en cider och en knapp munfull av den där kaffe-martini-drinken, så är jag såååå sänkt idag!

Asså inte bakis som i "alko-bakis" utan bara bakis som i "tant-orkar-inte-det-här-längre-och-måste-sova-middag-idag-för-att-orka"-bakis.
Seriöst alltså. Fick ta en lur. Och då klämde jag ändå TVÅ Redbull till lunchen bara för att inte somna framför datorn!



Men EN kul grej från igår btw!
När vi skulle spela julklappsspelet så började första rundan enligt regeln "yngst börjar" varpå vår härliga, spralliga och jävligt skarpa student drog igång. Och sen var det andra rundan och då var det "äldst börjar varpå jag sträckte upp en näve i luften och ba "YESSSSSSS!!!!" och två personer på andra sidan bordet ba "Va?!"

DEN kan jag leva på LÄÄÄÄÄÄNGE!!!♡



Vi har varit på Kulturskolans julkonsert här på kvällen, och inte ett öga var ju torrt i salongen såklart. Som vanligt. Dottern spelar ju fiol MEN Sonen hoppade av gitarrgruppen för ett tag sen. Lite synd för de var så vi på duktiga, men han ville lägga sin tid på annat. Men de två som är kvar i gruppen spelade i kväll, och det var SÅ fint! ♡

Men nu ska nog den här Käringa' börja runda. Den här genomtrötta kroppen kräver det.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: