============================================================

tisdag 6 juni 2023

♡ Nationaldagen ♡



♡♡♡ GRATTIS SVERIGE! ♡♡♡


Hela familjen har varit ledig idag, och vi har bara hängt hemma i värmen.

Sonen drog till en kompis och firade dennes födelsedag, och sen har han mest stått och tränat puttar på baksidan.

Dottern hade ett par kompisar på besök och de har varit i poolen i princip hela dagen. ♡

Jag bakade en kaka och så kom grannarna över på lite Nationaldags-fika ute på altanen. Mysigt!




I morgon åker jag in till kontoret. Jag ska också passa på att fixa lite ärenden när jag ändå är i Kungliga Hufvudstaden.

Sen är jag ledig torsdag och fredag för att åka med Sonen på par-SM i disc-golf. Jag lär ju inte gå med på rundorna så frågan är om jag kommer att vara ledig eller om det slutar med att jag sitter på hotellrummet och jobbar... :-D

Barnen slutar skolan på fredag också så nästa vecka är det äntligen SOMMARLOOOOOOV! Eftersom familjen är lite uppdelad just på skolavslutningen så kommer vi att göra nånting kul med Kidsen nästa vecka för att fira. Vad är inte bestämt, men det löser vi.

Jag längtar som FAAAAAAN efter lite ledigt nu. Jag har inte ens lagt in mina semesterveckor än för jag vet inte när jag ska ta dem. Men jag TROR att jag går i mitten av juli, kanske någon vecka senare. Men som sagt - vi får se.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: