============================================================

onsdag 27 mars 2024

♡ Nedräkning ♡


G L A D  P Å S K !!


Jag hade i vanlig ordning fixat lite pynt och påskgodis till kollegorna på kontoret idag. Nu råkade det falla sig så att det bara var jag och två kollegor till där idag. Och i morgon är det nog ännu mer manfall. Så liiiiiite taskig tajming dårå. Men men... det är tanken som räknas. ♡


Nu ikväll har jag varit iväg och handlat godis för säkert 400 kronor. Dels ska mina egna få påskägg men jag måste också preppa inför att det kan komma gölliga små påsk-kärringar och påsk-gubbar och knacka på dörren. ♡


Jag ser fram emot fyra dagars ledighet nu. Jag är väldigt trött och kan behöva ladda batterierna lite. Vet inte om det är vårens antågande som bökar för jag upplever att många med mig är onormalt trötta just nu?


Sonen ska iväg på disc-golf-tävling i påsk. Han åker i morgon kväll och kommer hem lördag förmiddag. Han är ju stor nu och reder sig väldigt bra själv men höns-mamman är ju ändå orolig och nojjig. 😂 Pappan jobbar hela påskhelgen. Dagpass visserligen, men ändå. I övrigt har vi inga andra planer i helgen. Bara chilla. Och äta godis såklart. 😉


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡◇♡

Inga kommentarer: