============================================================

söndag 17 mars 2024

♡ Söndagens ♡

HUR kan helgen redan vara slut?!

Det blev en helg av röj, rens och städ. Igen. Men vaffan - jag har ångan uppe så det är lika var att köra på så länge orken finns!


Idag är det 13 år sedan Lilla Mamma somnade in. Hon försvann omkring fyra på morgonen så rent krasst hade vi förlorat henne redan dagen innan. Det var den 16:e mars 2011 vi så våra sista ord till varandra. Och det var den 17:e mars 2011 som vi släppte hennes hand för sista gången.

Jag åkte upp till graven när det började skymma. Det var tomt och det var väldigt kallt. Men ljuset var verkligen helt magiskt! ♡





I veckan som kommer ska jag luncha med Papps, jag ska på utvecklingssamtal med Sonen, jag ska till stallet och jag ska rodda ihop en KÖÖÖÖÖÖTT-kväll.

Ingen aning om - än - vad vi ska bjuda på. Jag var inne på någon smarrig kött-gryta men... asså... jag vill nog ha någon version av "köttbit, sås och potatis" ändå...?

Men vad?

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: