============================================================

onsdag 24 april 2024

☆ Der går ☆

 
I väntans tider...

Var tvungen att starta en maskin med tvätt ikväll och den jäveön tar ju typ fyra timmar att bli klar såatte... det blir en lång kväll.

Det är fan motigt nu.

Rent generellt är jag mentalt dränerad - det är ju sen gammalt - men sen känns det lite som att det bara kommer nya käftsmällar hela tiden. Man hinner knappt upp för luft liksom.

Var på läkarbesök igår och det var väl inte sådär jätte-upplyftande. Kände mig rätt låg efteråt. Idag har det varit tjafsigt och tråkigt och jag har liksom inte ORKEN just nu, speciellt inte när jag knappt äter något. På dagarna är det bara flytande, och även om det är tråkigt och jobbigt så har ju magen aldrig varit lugnare. Men när middag sen vankas är jag ju så hungrig att jag nästan hade kunnat äta upp nån av Kidsen om de hade kommit i vägen.


Så ja. Det går väl. Frågan är bara om det går framåt eller bakåt just nu?


☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

1 kommentar:

Anonym sa...

❤️