============================================================

tisdag 23 april 2024

♡ Status: Fyfan ♡

Idag fick min bil på sina sommarskor, så även om solen varit framme och bjudit på en riktigt fin dag, så lär vi se snö inom kort. Det är bara att bida sin tid, för det är lika säkert som Amen i kyrkan.



Det slår fan aldrig fel...


Jag har tillfälligt gått tillbaka till en flytande-föda-diet igen. Eller... på dagarna i alla fall. Jag äter middag på kvällen men på dagen blir det flytande. Jag behöver såklart energi under dagen också men behöver slippa gå på toaletten 5-6 gånger per dag, och då funkar det här ganska okej. Det är jobbigt såklart. Jag är trött, matt och väldigt hungrig när kvällen väl kommer men jag tänker att det nog blir bättre snart.

Så inför dag på kontoret i morgon har jag preppat en liten termos med saftsoppa, och så tar jag med en Barebells proteinshake. Sen får det bli te resten av dagen.

Som sagt. Ingen jättekul grej. Men min mage behöver lite lugn och ro. Jag behöver lite lugn och ro. Jag orkar fan knappt längre. 😟

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: