============================================================

söndag 14 april 2024

☆ Lördagens ☆

 
Chill-helg var beställt, och Chill-helg är vad det ska bli. Allt för att få tillbaka orken till måndag. Jag är fortfarande snorig och snyter mig ofta men det värsta är väl att jag fortfarande är så förblonkat trött!

På sistone har jag nickat till i princip varje gång jag suttit ner och suttit still en stund. En gång lyckades jag somna till med mobilen i handen och på något sätt skickade jag en helt random reel till min svägerska på Messenger. Sjukt pinsamt! Hade det varit nå kul eller gulligt eller nåt men det var nån meningslös pajas-grej som jag nog mest hade sekundärskam över. 🙈


På grund av orsaker (= jag är tröööööött) så valde jag och boysen att köpa hem middag (dottern var på tjejmiddag) så jag köpte hem en låda kyckling med cashewnötter. Favvo! Så gott! Inte det allra bästa för en IBS-mage, nej. Men ändå. Så värt.

Maken valde att kolla på filmen "Damsel" med Millie Bobby Brown i huvudrollen, och eftersom jag skulle hålla mig vaken för att hämta Dottern så kollade jag lite med ena ögat. Inte min typ av film det där så jag orkade inte uppbringa energin. Och av det jag såg så... nä. Ingen förlust om man missar den, så kan vi säga.



☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: