============================================================

söndag 28 april 2024

☆ Testing ☆

Nu har jag kört flytande föda på dagarna ett tag, och medan det gjort underverk för min mage när det kommer till att hålla den LUGN så är det ju rätt jobbigt pga tomma energidepåer. Jag är hungrig som en varg när middagstid närmar sig och det blir sjuk obalans.

Så jag ska försiktigt försöka återgå, men bara på de dagar jag är hemma. För går det åt pipan är det bättre jag kraschar hemma än på kontoret.

Så det här har jag ätit idag:

Frukost:


Äggröra på att ägg. Äpple. Skinka.
Observera gärna att det är en
assiett och inte en stor tallrik. 😅


Middag:


Ugnsbakad lax med potatis
och dillsås, avokado,
böngroddar, gurka, äpple.


Kvälls-snack


Morotskaka - vågade bara
ta en liiiiiiten bit - och
vattenmelon.


Det här är mycket om man jämför med hur det sett ut så... vi får se. Jag är inte så lite orolig, måste jag säga.

I morgon ska jag iväg på möten så det lär bli flytande igen...

Man kämpar vidare. ♡

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: