============================================================

fredag 31 maj 2024

♡ Äntligen Helg! ♡

Den här veckan ville verkligen aldrig ta slut?!

Har haft en sån där dag också, när allt som måste funka bara strular, så puls och blodtryck har väl inte varit mina bästa vänner tror jag.

Jag tog mig ändå ut och knatade 5 km på lunchen. Behövde komma ut. Behövde luft. Behövde sol.



Jag tänkte inte jobba så mycket den här helgen. Jag tror att jag ligger rätt så bra till just nu så jag tänker att jag ska göra lite nytta hör hemma. Maken jobbar, Sonen tävlar och Dottern ska göra mes kompisar, så jag har huset i princip för mig själv. Ska röja uterummet och garaget, åka till Tippen och bara liksom få en massa riktigt trista grejer gjorda.

Do I know how to party pr What?! ;-)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: