============================================================

onsdag 5 juni 2024

♡ Dagens ♡


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Jag hann jobba en liten stund idag innan det var dags att ge sig av mot gymnasieskolan och årets student-utspring. Det var fullt av folk. Alla var så finklädda. Studentskyltar, blommor, spänning och känslor.

När utspringet väl började och fösta klassen kom ut, så blev det känslosamt och tårarna kom. Och då kände jag ingen i den klassen alltså. Jag blev bara så otroligt överväldigad av glädjen!

Sen var det dags för S och hans klasskompisar. Då blev det ännu mer känslor! ♡ S har inte haft det lätt. Han och hans familj har krigat sig igenom en alltför stelbent skolvärld och det har periodvis varit rejält tufft. Att få vara med och se honom komma ut med sin studentmössa var så himla fint!

Jag blev väldigt rörd att vi blev inbjudna till detta, för jag vet hur jobbigt det är för S med uppmärksamheten, alla människor och allt ståhej.

Jag är så stolt över honom!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: