============================================================

tisdag 11 juni 2024

♡ Dagens ♡

Tog mig in till stan idag. Hade först tänkt jobba hemma eftersom jag ändå ska in i morgon men då jag har möten i morgon insåg jag att jag kan behöva den här dagen för att samla ihop lite.

Nu var det bara jag och två kollegor på plats idag så det var rätt lugnt.

I morgon har Kidsen skolavslutning, men ingen av dem vill ha oss föräldrar med så... då får man väl hålla sig undan. 😅 Nästa år går dock Dottern ur nian och lämnar grundskolan så då får hon banne mig stå ut med att vi är där. Gråta tänker jag göra också och det finns ingenting hon kan göra år det! 😉

Däremot ska jag fixa nån liten skolavslutningspresent till dem i morgon när jag ändå är i stan. ♡


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Ikväll fick jag hem min leverans av hudvård som jag beställde i helgen - Nordicfeel är jättesnabba.



Det är ju lite synd när man väl hittar sitt favvo-märke och så är det ett svindyrt märke, men vad ska man gööööööra liksom?! 😅

Den svarta tuben är fan MAGI! Den trollar verkligen bort påsarna under ögonen. Det sjukaste jag sett! Lite lite kräm som får torka in och VIPS! Borta! Magi!

Man måste lära sig att applicera den där krämen på rätt sätt, annars kan man få fula märken, men när man får till det där rätt så är den helt otrolig. Börjar huset brinna här är den där krämen fan det första jag räddar efter barnen, Maken och Katten! 😉


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Inga kommentarer: