============================================================

måndag 24 juni 2024

☆ Det var dags ☆





Jag kan inte minnas exakt hur länge sen det var jag var iväg och gick håret fixat men jag skulle inte bli förvånad om vi snackar två år sen.

Men nu JÄVLAR fick risbusken piskas tillbaka!
Så himla skönt!


I övrigt har jag jobbat på hemmakontoret idag. Haft galet bra flyt - man älskar ju såna dagar - och i morgon åker jag in till Kungliga Hufvudstaden igen. Det blir sista besöket innan semestern. Banverket stänger precis som vanligt ner pendeltågen i wex veckor i sommar så att ta sig in till stan utan bil blir ett jävla meck.

Sjukt att de aldrig blir klara...? De har stängt på somrarna i hur många år som helst nu.


Med lite tur kommer det den här veckan lite kläder som jag beställt också. Igen - precis som med det där med att klippa sig - jag är rätt kass på att lägga pengar på mig själv. Men nu har jag alltså slagit till! Och med en jättestor skopa tur så kommer också kläderna jag beställt att PASSA, vilket hade varit fantastiskt.

Bland annat har jag köpt en klänning, två kjolar, en kofta och en tankini. Och det där sista är väl det som oroar mig mest. Fyfan... beställa badkläder!? Känns vågat. Men vi håller tummarna!


☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: