============================================================

fredag 21 juni 2024

♡ Midsommar ♡

Tack Goda Vädergudar!

Efter flera veckor (tror jag) av regn- storm- och bitvis hagelkaos så fick vi en magiskt vacker Midsommarafton! ♡

Vid tolv samlades vi hos goda vänner där vi sen tillbringat hela dagen. Vi var sex familjer som träffades och åt god mat, femkampade, tävlade i musikquiz och grillade.

Mycket skratt. Mycket allvar. Mycket vänskap. Mycket kärlek. ♡



Maken var visserligen ledig idag, men i morgon bitti kliver han på 06.30 igen. Själv ska jag nog försöka både jobba lite och röja lite.

Det börjar dra ihop sig mot semester. Skönt. Men också både stressigt och jobbigt. Mycket som ska hinnas med innan dess. Mycket ska klaffa. Och på något sätt känns det inte riktigt som att saker och ting "rullat på" på sistone. Känns som att det mesta visserligen löser sig, men det har banne mig inte varit för att saker och ting "flutit på", om vi säger så.

Nu lägger vi en väldigt fin och minnesvärd Midsommarafton bakom oss. Och så hoppas vi att sömnen infinner sig i natt. Jag ligger sjukt mycket på minus där. I natt sov jag kanske max tre timmar. Vid 05 var det kört. Och sen var jag både trött, skakis och snurrig nästan hela dagen. Gav tillfälligt upp mitt koffeinfria liv idag faktiskt, bara för att orka.

Men nya tag i morgon helt enkelt!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: