============================================================

fredag 12 juli 2024

♡ Lately ♡

Jetlag börjar lägga sig. Den har inte varit jättejobbig, annat än att man vaknar vid 3 på natten och bara... "frukost....?" 😅 Ja. Och trött är man ju 24/7 men det är ju förväntat.

Svårt att hålla koll på dagarna här märker jag men i tisdags - måste det ha varit - drog vi till Nantasket Beach och badade. Ja. Jag badade. I ATLANTEN! ✌🏼 Det var så jääääävla kallt så jag trodde att kroppsdelar skulle frysa och trilla av. Men man kan inte komma hem och INTE ha badat i Atlanten. Så är det bara.

Vi gick på ett lokalt Taco-hak och käkade egen-komponerade Taco-bowls till sen lunch, och väl hemma igen hängde vi vid elden och pratade, skrattade och firade kusinens födelsedag.



Under gårdagen drog vi till Gilette Stadium och shopping. Eller... Vi tjejer shoppade. Killarna drog till en lokal park som hade en disc-golf-bana och körde en 9-runda. Det var så jävla varmt så Maken och Sonen hade det nog lite kämpigt. 🥵

Vi tjejer besökte bland annat Victoria's Secret och gick till Crumble och köpte med oss big-ass-kakor hem. Men innan vi åkte hem åkte vi också till en riktig Thrift Shop, vilket Dottern verkligen ville göra. Det var rätt svårt att hitta något fint tyckte jag, men hon köpte två toppar, ett par pyjamas-shorts (med Central Perk-tryck, så det bra nog mest för min skull) och några armband.

På kvällen drog vi till Top Golf. Kusinen, som spelar golf regelbundet, var ju överlägsen såklart, men vi andra gjorde så gott vi kunde. Vilket i mitt fall innebar att komma aaaaaaabsolut sist. 😅✌🏼



♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: