============================================================

söndag 7 juli 2024

♡ Status ♡

 
Det här, det är bilden av en person som knappt håller ihop.

En person som kämpar mot ett ångestpåslag som inte liknar något tidigare upplevt.

Hjärtklappning. Magknip. Illamående. Svårt att andas. Tinnitus. Yrsel.

Fullkomligt vidrigt.

Jag är samtidigt så JÄVLA irriterad över att jag mår så här. Det är så ofantligt dumt alltihop. Och irrationellt. 

Jag mår alltså SKIT för att jag ska resa bort!

Det handlar alltså om något kul, egentligen. Men jag kan ABSOLUT inte njuta. Eller känna pepp. Jag vill helst bara gå och gömma mig.

Jag har alltid haft problem med resfeber men det här är fan helt sjukt?

Försökte läsa på om resfeber och vad man ska göra och det enda som stod var i princip att "planera noga, i detalj, och skriv listor på allt".

Men snälla nån?! Det är ju det enda vi över-neurotiska resenärer gör, planerar. Vi tänker knapot på något annat alls, vilket gör att ju mer man planerar och ju mer man tänker, desto mer saker som kan gå fel kommer man ju på!

Världens sämsta tips ju!

Jag tänker att jag förmodligen blir av med problemet om jag reser MER. Oftare. Face your fears osv. Synd bara att det blir en vansinnigt dyr lösning, i längden...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
 

I helgen har Sonen tävlat i Par-SM i disc-golf. Han och hans kompis körde två rundor på lördagen och en runda idag.

De har fått stå ut med både regn och storm - inte det mest optimala i den här sporten - men lyckades ändå kasta sig till en bronsmedalj i sin klass!

Whoo-Hoo!!

Jäklar vad grymma de ÄR!!



♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer: