============================================================

onsdag 28 augusti 2024

☆ Dagens ☆

 
Mötes-Marathon-Dag!

Idag var det dags för heldagsmöte med SS25-planeringen. Det blev många långa timmar innan vi väl var klara.

Dels är de här mötena alltid långa men dessutom lyckades vi idag att få både tekniska problem och förseningar pga yttre orsaker, så det blev liksom extra körigt idag.

Men fan det är en riktigt fin säsong som släpps SS25! ♡ Så stolt över våra designers och vår produktion som lyckas hitta nya grepp på ändå ganska basic produkter. Stjärnor är de! ☆

Hur som helst blev mötet som sagt långt och drog ut på tiden, vilket gjorde att jag kom iväg senare än planerat. Dottern skrev lite stressat att hon undrade om jag skulle hinna hem till hennes konståkningsträning, dit hon behöver skjuts. Och det var lugnt. Det skulle jag hinna. Laga middag innan dess, däremot, var inte fullt lika säkert. Så jag fick åka till Donken och fixa dagens middag.

Kidsen klagade ju inte. Min mage däremot, hade VÄLDIGT mycket invändningar.

Jag har haft magknip och mått illa sen jag åt, och det är väl 3,5 timma sen nu.

Min IBS-mage klarar inte riktigt den typen av mat. Och att jag dessutom KASTADE i mig maten pga stressad, gjorde det ju inte bättre. Så kan vi väl säga.



Nu ska jag försöka sova men jag misstänker att det blir en tuff natt tyvärr.

Fingers Crossed!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Inga kommentarer: